Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


lørdag den 18. februar 2012

Halsrør til salg

Herhjemme strikkes der på livet løs. Der er mange bestillinger og det er jo bare skønt.

Desværre har jeg ikke nået at få taget billeder af de rør der er blevet færdige. Sådan er det når kameraet valgte at gå til og man ikke havde fået fat i et nyt :)

Jeg tager stadig imod bestillinger.

Et halsrør til at trække over hovedet 150,- pp
Et halsrør til at vikle 2 gange om hovedet 200,- pp

Valgfri farve.

Dette er i blødt sort garn og er til at trække 1 gang over hovedet.
150,- pp
Dette er lavet i popcorn garn og er til at trække over hovedet 1 gang.
Pris 150,- pp
 Samme tørklæde bare tættere på.
Dette er blålilla/sort og kan vikles 2 gange om halsen.
Pris 200,- pp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)