Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


tirsdag den 3. januar 2012

Krea rum under construction...

Min dejlige mand er ved at bygge mit helt eget krea rum ovre på loftet over laden. Det bliver ca 40 m2 :)

Jeg glæder mig SÅ meget til at kunne tage det i brug. Pt er der dog lange udsigter. Han er ved at lægge rør til varme i dette øjeblik.

Jeg bruger til gengæld tiden på at få ryddet lidt op i det tøj jeg er blevet for lille til. Og der er godt nok meget...

Det meste ryger til salg på FB under diverse storpige salgs sider, andet ryger til Hjerteven. Hvilket jeg gerne lige vil gøre jer opmærksom på, er en ganske glimrende ting at støtte. De er at finde på FB under navnet Hjerteven - Nordjylland. De giver ting/tøj/sko osv til dem der trænger og tager gerne imod genbrugstøj osv. De har lokaler på Tinghusgade nr 3 2 sal, 9400 Nørresundby.

Spred budskabet og støt op om dette glimrende initiativ!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)