Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


tirsdag den 15. maj 2012

Gang i bestillingerne :)

Selvom der ikke sker det store herinde, så sker der meget her hjemme :)

Der er godt gang i mit salg af smykker og det nyder jeg ;)

Så er der nogen der skal nå at have noget med så har jeg lavet et album på FB, hvor alt jeg laver kommer ind.

Her ser du min side, og er kører pt en lille konkurrence. Jeg håber i vil trykke "Synes godt om" og være med i konkurrencen :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)