Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


mandag den 10. oktober 2011

Krea messe i Europahallen i søndags

Rigtig lækker messe med alt hvad man skal bruge for at blive inspireret.

Jeg fik købt en del smykkegrej, scrapbookingark, blonder, sevietter til decoupage, stof, papirark til at flette stjerner med i lækre farver + en gimpenål. Jeg har set en masse fine sager man kan lave med en gimpenål, så sådan en skulle også med mig hjem :)

Billederne kommer desværre først senere.

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se billeder! :)

    SvarSlet
  2. Ja der var så meget at se på, så der nåede jeg desværre ikke at få taget billeder. Men har taget lidt billeder af mine egne køb ;)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)