Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


tirsdag den 18. oktober 2011

Kurv lavet af målebånd

Ja og den var ret svær efter min mening, i det målebåndene var meget bløde at arbejde med. Nå men jeg så opskriften i Hendes Verden for et par uger siden. Ideen har spøgt i mit hovede og nu har jeg arbejde på den i 2 dage....Eller dvs jeg opgav den anden aften. Der så den sådan ud:

















Et stort kaos som jeg opgav...

I dag skulle jeg have ryddet op på skrivebordet, for gud ved hvilken gang og der lå den så....... Og gloede anklagende på mig. Så jeg gav den en chance til. Og det lykkedes!

Den endte med at se sådan her ud:


















Den skal laves til en nålepude, så jeg skal have fat i et stykke skumgummi, som jeg skal have syet et stofbetræk til.

Men ganske godt forsøg til at det er første gang jeg har prøvet at flette :)

1 kommentar:

  1. Aiii hvor er den nice -ss- sjovt, som det kan hjælpe at ligge det fra sig og kigge på det senere :o) Godt gået -s-

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)