Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


mandag den 30. april 2012

Må man???

Må man tillade sig at komme med sin holdning til trælse veninder, der ødelægger det for andre??

Jeg er ligeglad om man må eller ej, jeg kommer her med et vredesudbrud og kan du ikke tåle hårde ord, så må du hellere finde en anden blog at læse bare lige i dag...


Jeg HADER tøsefnidder, som om man stadigvæk var 14 år og ikke kunne finde ud af at være sammen med alle de veninder man havde! Jeg HADER at der absolut er nogle der SKAL ødelægge det for de andre. Det er ligefør man står med slidte ødelagte nerver og føler sig som en hystade, en pissesur og tvær kone, bare fordi der er EN der ikke kan tåle at den anden også har andre venskaber der skal passes!!!!


Gud himmel og helvede en gang lort at komme med!!!!!

Ja mine dage er bestemt ikke kedelige, dog kan jeg sagtens være foruden alt det her drama.


Døjer i andre også med det drama en dårlig veninde kan skabe???


I kølvandet på dette har jeg taget en beslutning! Hun er ude af mit liv idet hun igen og igen har bevist at hun ikke vil mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)