Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


onsdag den 18. april 2012

Ny bærbar....

I like :D

Jaaaa endelig fik jeg min egen bærbare pc :)

Vi har jo valgt at få udbetalt vores efterlønspenge og har skrevet en ønskeseddel. Her stod blandt mange andre gode sager en bærbar pc til mig.

Håber det giver mig lyst til at blogge lidt mere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)