Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


torsdag den 26. april 2012

Nyder roen + genbrugsrov

Datteren er blevet puttet, manden er kørt i motionscenter, så nu nydes tiden foran den bærbare med masterchef kørende i baggrunden.

Har været i Gærum og besøge en barndomsveninde i dag. Det var hyggeligt som altid.

Jeg lavede et scoop i Hjallerup Genbrug i går. Ebbe sælger jo ud og alt kostede 5 kr.

Normalprisen for alle disse skønne sager var 475,-

Jeg gav 25,- :D













Fik også købt en lækker kjole i Røde Kors, billede må komme senere :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)