Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


fredag den 19. august 2011

4 månederstjek på Mølholm privathospital i Vejle

I går var jeg til 4 måneders kontrol.

Vægt: 77,3 kg.

Cm tabt i taljen: 31cm!!!!
Cm tabt over hofterne: 17 cm

Det var vildt at stå inden i målebåndet og se hvor stor man har været :-O

Jeg får for lidt væske, protein og mad, men det var jeg klar over.

Efter vi havde været i Vejle, kørte vi til Skanderborg. Gemalen havde noget han skulle købe af en, igennem guloggratis og jeg havde en aftale med en pige fra Trendsales, som havde købt noget sengetøj af mig.

Ellers brugte vi resten af dagen på Friland :) Fik en god snak med Steen, der var med til at starte Friland.
Sikke tanker der rumsterer i vores små hoveder....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)