Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


mandag den 8. august 2011

Møde i morgen :/

Hmmm min jobkonsulent kommer i morgen til møde om hvordan det går med mig, om jeg er kommet op i tid osv. Jeg når overhovedet ikke at komme i nærheden af 37 timer inden d. 31 august. Er mellem 20 - 25 timer nu. Det svinger jo alt efter hvordan mine led har det.
Jeg er noget kun spændt på mødet i morgen. Vi har valgt at få en ny bisidder med i stedet for min mand, så der kommer en repræsentant fra HK, Anders hedder han.
Han skal blot sørge for, at jobkonsulenten ikke overfuser mig. Hvilket han har gjort før... Og at alt går rigtigt til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)