Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


lørdag den 27. august 2011

Tiden løber fra mig...

Uha da som tiden løber og jeg når bare slet ikke en brøkdel af alt det jeg gerne vil. Det er ret frustrende. Jeg er bagud med alt det huslige, køkkenhaven gror til, alle mine kreaprojekter står stille og jeg synes bare ugerne flyver afsted.

Jeg er ikke hos "Kære Børn" længere. Det var for hårdt for mig, så jeg er nu tilbage hos "nordform". Det har jeg slet ikke spor imod :) Jeg nyder at være der og vil da gerne gøre lidt reklame for dem og deres fremragende webbutik lige her

Jeg har også så frygtelig dårlig samvittighed over gavelegen. Jeg har slet ikke fået lavet og sendt mine gaver til de rette ejere, men frygt ej, i er ikke glemte og jeg skal nok få dem ud hurtigst muligt. Jeg skal bare lige ovenpå igen.

Jeg har dog fået produceret lidt:


7 glas syltede rødbeder
og mit eksperiment
mirabelle marmelade som jeg fik 4 glas ud af

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)