Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


fredag den 5. august 2011

Oprydning

Ja min kreahule er oversvømmet af ting og sager, som enter venter på, at blive lagt på plads, blive lavet om til noget andet eller blive lavet færdigt. Så der må ryddes op!

Men jeg er rigtig god til at lave overspringshandlinger :) Men det skal nok komme i orden. Nu kan jeg da gå herinde igen ;)

Et stort problem er vores affald. Vi plejer at gemme pap og andet brændbart, til at tænde op med i fyret. Derved sparer vi utrolig meget plads i skraldespanden. Og derfor har vi fået lavet vores affaldsordning om, så vi kun får tømt skraldespand hver 14 dag. Det har fungeret ganske fint.... i vinters!
Om sommeren fyrer vi jo ikke og derfor er vores skraldespand fyldt i løbet af no time nu! Så er 14 dage faktisk lang tid, at gå og vente på at komme af med ens skrald.
Så i min kreahule står der min alm skraldespand + en kæmpe papirspose, som hurtigt bliver fyldt med affald og emballage osv.

Når man rydder op kan man ligesågodt gøre det ordentligt! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)