Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


søndag den 19. juni 2011

Fri søndag..

Ja i den forstand at Julie ikke var hjemme ;) Mikkel som hun går i børnehave med og hans familie ville gerne låne hende og have hende med på tur. Det fik de selvfølgelig lov til, men det var en hemmelighed hvor de skulle hen :D
Så kl 11.00 blev hun afhentet og så var der ro på bondegården :)

Nu er det ikke sådan at jeg ikke elsker min datter, men hun snakker som et vandfald! Og man trænger altså til en pause en gang imellem ;)

Jeg har invaderet guloggratis med alt det tøj jeg er blevet for lille til :D WEEEEE der er meget.

Tøj til salg str 50 og opad + div

Og så fik vi også lige flyttet kyllingerne og fik deres nye hus/gård ordnet. Det var skønt og tiltrængt.

Lidt over 15 kom Julle så hjem igen. De havde været i Oceanariet i Hirtshals :) Stor succes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)