Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


onsdag den 15. juni 2011

Hovedet fuld af ideer...

Ja som overskriften antyder, så bobler krea ideerne frem :)

Det er jo i og for sig ok, men når man nu har alle de ideer, så ser man jo gerne, at de bliver fremført så hurtigt som muligt. Og ja, der er jo ikke 48 timer og alverdens penge til rådighed....Såååå jeg må beherske mig og bare få dem noteret/skitset ned, og så tage dem, som der bliver tid til.

P.t er jeg igang med, at strikke mine punge/tasker. Den første blev jo stjålet ud af hænderne på mig, da det sidste sting var blevet syet. Julie havde forelsket sig i den, så den måtte jeg give fra mig. Jeg har strikket en lyserød, men mangler lynlås til den.
Er så gået i gang med en lime farvet, da jeg har fundet et retro pudebetræk i gul/grøn/lime farver, som vi passe perfekt som foer til den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)