Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


mandag den 6. juni 2011

Madam Mintgrøn + andre skønne sager


Da jeg så dette gamle saltkar måtte jeg bare eje det! Det står i vores moderne køkken, med træbordplade og hvide skabe blandet med rustfrit stål. Elsker at blande gammelt med nyt!


I køkkenvinduet står mælkespanden, som er grunden til min samlermani. Min mand fik den i fødselsdagsgave for nogle år tilbage og jeg faldt pladask for farven. Så jeg begyndte jagten og fandt i Fredericia kanden :)
Ja jeg ved godt, det var langt væk, den blev fundet, men nu var vi jo på stumpemarked/loppemarked der og der stod den så :) Siden har jeg fundet en del mere. Nogle enkelte traditionelle Madam blå har også fundet min kærlighed.


På vores badeværelse hænger der denne skønne lampe. Den har været min svigerfars. Farven er svær at se, men den er flot blå. Den hænger bagved døren, over vores højskab og overrasker folk, når de er derude. Den overrasker, fordi badeværelset er nyrenoveret med spabad og alt det nye, og dog har vi sådanne detaljer forskellige steder.


Det er vores toiletrulleholder også et fint eksempel på. Den er fra en genbrugsbutik oppe i Elling ved Frederikshavn og den måtte vi bare have :) Det er en af de ting folk ser mest, når de kommer ud på vores badeværelse, næstefter spaen selvfølgelig ;)



Her kan man se vores spejl over håndvasken. Vi har lagt elnet under spejlet, så det dugger aldrig, når vi har været i bad. Man kan lige ane toppen af spaen :)


Og den underskønne spa :D Her bruger Julie mange timer i og jeg nyder det virkelig også, efter en slem dag med mange smerter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)