Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


søndag den 5. juni 2011

Hulernes sang af Jean M. Auel


Siden jeg første gang stiftede bekendtskab med Ayla, har jeg været tryllebundet. Jeg har nok været 14 eller 15 år, da jeg så filmen med engelsk tale og derefter gav mig i krig med, at læse "Hulebjørnens Klan".

Her er en liste over årene bøgerne er blevet udgivet i og de engelske titler:
  1. The Clan of the Cave Bear, 1980
  2. The Valley of Horses, 1982
  3. The Mammoth Hunters, 1985
  4. The Plains of Passage, 1990
  5. The Shelters of Stone, 2002
  6. The Land of Painted Caves, 2011
Og tænk så mange år, man har gået og ventet på det næste bind i serien....

Pt er jeg over halvvejs i sidste bind og det bliver hårdt, at tage afsked med serien, når bogen slutter :(

I foråret modtog jeg en dvd med "Hulebjørnens Klan" og jeg elsker den! Darryl Hannah er suveren som Ayla.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)