Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


torsdag den 8. september 2011

Bytte!

Jeg ligger inde med et stykke stof med skønne heste. Det måler ca: 2 m x 120 cm.

Hvis du kunne tænke dig dette skønne stykke stof, så send mig en mail.



Jeg har også dette skønne Disney voksen sengetøj uden pudebetræk, som jeg gerne bytter væk.


Send mig en mail, hvis du ser noget du gerne vil eje :)

4 kommentarer:

  1. Hejsa... jeg vil gerne melde mig ud af pakkelegen igen... da jeg er med et andet sted...
    Super lækre stoffer, men har desværre ikke noget jeg kan bytte med, der er ligeså skønt. smil...
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  2. Hej Tina. Det er jeg ked af at høre, din pakke er ellers klar til afsendelse. Men så må jeg jo lige efterlyse en anden der kan overtage din plads.
    Knus Karin

    SvarSlet
  3. ej karin det er jeg ked af... jamen så glem det jeg skrev, så er jeg med... smil....

    SvarSlet
  4. Super! Jeg skriver lige når de er blevet afsendt, så du kan holde øje med posten ;)
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)