Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


tirsdag den 27. september 2011

Eget design

Fik en ide for et par uger siden og nu har jeg fået taget mig sammen til at prøve det.

I Nordform hvor jeg er pt, har de en masse læder/skind rester. Jeg har købt en pose og tænkte straks flettet læderarmbånd. Jeg har lavet en prototype. Mangler stadig at finde helt ud af det med lukningen, men foran ser de således ud:



Jeg er selv ganske tilfreds med det. Hvad er i andres mening? Så der ryger også en stak læderrester med til krea aften i aften.

1 kommentar:

  1. Det er rigtig fint :) Men ja der skal vist lige arbejdes med en lukning ;)
    Vil lige skrive jeg ikke har glemt dig ang. pakkelegen.. men kan ikke lige finde overskud til det.. Skal vi ikke bare sige at lige pludselig har du en pakke? :p men om der går en uge eller om det først bliver når lillebror er kommet ved jeg ikke.. Håber det er okay..
    God weekend.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)