Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


mandag den 12. september 2011

Ny uge...

Så blev weekenden overstået...endda ret hurtigt efter min mening.

Fik en trist nyhed mens jeg var på job! Alle vores høns var blevet dræbt og lå smidt rundt med i hele hønsegården :(
Da jeg så kom hjem ville jeg lige ud og se skræksenariet inden Julie kom hjem...Og fandme jo der var en mink ved at æde den ene høne! Vi fik fat i en fælde, puttede den ene høne deri og gik ind. Gemalen gik ud lidt senere. Fælden var klappet, men der var hul et sted, så sjoveren var smuttet...

Vi fik svejset fælden og prøvede påny.

Fredag aften gik med snold, disneysjov og et par film.

Lørdag havde Julle en veninde på besøg. Mens jeg var ved at hænge vasketøj op udenfor kom manden og sagde at den sad i fælden og at han havde ringet til en af vores venner, som er jæger, som var på vej med geværet!



Godt vi fik skidtet. Nu ligger den til skræk og advarsel til lit de parade foran vores hus!

Søndag kørte jeg til bagagerumsmarked i Skalborg. Der skulle jeg stå og sælge mit alt for store tøj, sammen med papsønnens mor :) Tjente da lidt, men vil ikke slæbe tøj med næste gang. Der vil jeg have mine egne ting med og se om det kan sælges. Så der er lidt under 1 måned til at få produceret en stak af mine smykker, tasker, punge og hvad jeg nu ellers synes skal med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)