Lilla & Lykkelig


Jeg er en 35 årig krea kvinde, mor til Julie på 5 år, gift med Bjarne, papmor til Jannick på 15år, pt sygemeldt pga gigt. Blev GBY d. 12/4/11.


Har en svaghed for scrapbooking, syning, strikning, min have/drivhus, tasker, punge, syrener, stempler, æsker, vintage ting, farven lilla, smykker, køkkenhaven, genbrug, Madam Mintgrøn, gammelt papir, ugler, cupcakes, blomster, Egypten, pin-up piger, jordbær, dimser, Hulebjørnens klan (ELSKER AYLA) Marabou chokolade, perler, bånd, blonder, tyrkise farver, vores gård og alle vores projekter ;)


tirsdag den 27. september 2011

Update på min sygdom

Ja kedeligt indlæg, jeg ved det godt. Men jeg har brug for at skrive om det. Jeg har jo psoreasisgigt og har efterhånden prøvet alverdens medicin for at tage smerterne. Nu har jeg så i godt 7 måneder taget Methotrexat 25 mg pr uge i pille form. Og der gik 2 måneder før jeg mærkede nogen virkning. Så hjalp de i en periode og efterhånden er det sådan at jeg tager 10 piller om fredagen, der går op til 48 timer før jeg mærker de virker. Så er vi ved søndag. Onsdag er der ingen virkning.... Så jeg har ikke været tilfreds med dem. De er også ret stærke, idet min reumatolog rådede mig til overhovedet ikke at tænke på at blive gravid mens jeg tog dem!

Nå men nu er jeg så kommet på sprøjten!

Jeg skal stikke mig selv i låret, hver torsdag med selvsamme medicin. Det skulle virke bedre. Jeg var så inde på sygehuset og lære det i torsdags. Pyyyy det er svært at stikke den i sig selv! Men jeg gjorde det og på torsdag skal jeg så gøre det helt selv uden sygeplejerske til at guide mig... Gulp....!!!!

Håber så bare det virker! Kryds fingre for mig!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når der er en bette hilsen til mig ;)